عشق و شکر گذاری
نوشته شده توسط : nahal

عشق و شکرگذاری می تواند دریاها را از هم جدا کند..کوه ها را حرکت دهد و اعجاز بیافریند ... "شک نکنید "
"از بابت عشق و شادی که احاطه ام کرده است ..خدا را بسیار شکر می کنم "

"می دانم که قلب شاکر همیشه به انرژی های خلاق کائنات نزدیک است "

...

"خدا را شکر میکنم که من خرد عشق و قدرت محض هستم "

"از اینکه قلبم از آرامش عشق و شادی لبریز است خدا را شکر میکنم "

" خدا را شکر می کنم که هم اکنون مشغول خلق زندگی ماورای رویاهای پر اشتیاقم هستم "

" از بابت شادی و عشقی که همه ی اعضای خانواده و دوستانم را در بر گرفته است خدا را شکر می کنم "

" از بابت عشق کائنات که در هر کاری که انجام می دهم مرا احاطه می کند خدا را شکر می کنم "

" از بابت شادکامی خنده و غافلگیری های مسرت بخش و عاشقانه کائنات.. که هر روز در زندگی ام جاری می کند خدا را شاکرم "

شکر ..شکر ..و بازهم "شکر "

ادامه ...
‏<3 عشق و شکرگذاری  <3 می تواند دریاها را از هم جدا کند..کوه ها را حرکت دهد و اعجاز بیافریند ... "شک نکنید "
 "از بابت عشق و شادی که احاطه ام کرده است ..خدا را بسیار شکر می کنم "

"می دانم که قلب شاکر همیشه به انرژی های خلاق کائنات نزدیک است "

"خدا را شکر میکنم که من خرد عشق و قدرت محض هستم "

"از اینکه قلبم از آرامش  عشق  و شادی لبریز است خدا را شکر میکنم "

" خدا را شکر می کنم که هم اکنون مشغول خلق زندگی ماورای رویاهای پر اشتیاقم هستم " 

" از بابت شادی و عشقی که همه ی اعضای خانواده و دوستانم را در بر گرفته است خدا را شکر می کنم "

" از بابت عشق کائنات که در هر کاری که انجام می دهم مرا احاطه می کند خدا را شکر می کنم "

" از بابت شادکامی  خنده و غافلگیری های مسرت بخش و عاشقانه کائنات.. که هر روز در زندگی ام جاری می کند خدا را شکر می کنم "

شکر ..شکر ..و بازهم "شکر " <3 <3 <3‏
 
 




:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: