نوشیدنی های مفید را می شناسید؟
نوشته شده توسط : nahal

نوشیدن در کنار خوردن از جمله رفتارهایی است که انسان نمی تواند آن را ترک کند. در این میان نوشیدن آب میوه ها و نوشیدنی های سالم می تواند به شما در داشتن بدنی سالم نیز کمک کند.
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، در این مطلب سعی می کنیم تا بهترین نوشیدنی ها که می توانند به سالم بودن شما کمک کنند را معرفی کنیم:

آب: هر فردی باید آب بنوشد چه آب گرم و چه آب با دمای معمولی، اگر دچار مشكلات هاضمه هستید آب سرد ممكن است برای شما خوب نباشد و بهتر است كه از آب تمیز و تصفیه شده مصرف كنید. می توانید برای طعم خوب به آب، كمی لیمو به آن اضافه كنید.



چای های گیاهی: چای های گیاهی فاقد كافئین، شكل فوق العاده عالی از مایعات هستند، چای های نعناع، بابونه و زیره بویژه هاضمه و گوارش را بهبود می بخشد و نفخ روده ها را كاهش می دهد، بعلاوه از چای سبز هم می توانید بهره مند شوید.



آب سبزیجات: نوشیدن آب سبزیجات روشی بسیار مطلوب و كارآمد برای دریافت مقدار موردنیاز روزانه میوه ها و سبزی ها است. اما در این زمینه توصیه اكید می شود كه از مصرف آب میوه های آماده و تركیبات سبزی های حاضری و بسته بندی خودداری كنید چون حاوی مقادیر زیادی نمك هستند.



آب میوه ها: به طور كلی خوردن میوه كامل بهتر از نوشیدن آب آن است. در شكل آب میوه، قند آن نسبتا سریعتر جذب جریان خون می شود. بنابر این توصیه می شود كه آب میوه ها را با آب رقیق كنید. همچنین بهتر است از میوه هایی استفاده كنید كه قند بالایی ندارند.



قهوه فاقد كافئین: به طور كلی قهوه نوشیدنی عالی نیست چون آب بدن را كاهش می دهد. اما اگر به نوشیدن آن علاقه دارید بهتر است كه از نوع بدون كافئین استفاده نمایید كه با آب فرآوری شده باشد و بعد از نوشیدن قهوه برای حفظ آب بدن تان، باز هم آب بنوشید.

  •  





:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: