نوشته شده توسط : nahaldosoz

ایسکانیوز: محققان انگلیسی اعلام کردند مصرف مداوم ویتامین D می تواند سرعت پیرشدن را به ویژه در خانم ها کاهش دهد. و به نقل از مجله Clinical Nutrition، مطالعات انجام شده بر روی دو هزار و 100 دوقلوی زن در کشور انگلیس نشان داد آن دسته از زنانی که بیشتر از ویتامین D مصرف می کردند حداقل به مدت پنج سال کوچکتر از خواهران دوقلوی خود که از میزان ویتامین D به مراتب کمتری بهره مند می شدند، به نظر می رسند.

این مجموعه تحقیقات که با همکاری دانشگاه نیوجرسی در آمریکا انجام گرفت حاکی از آن بود، مصرف بیشتر ویتامین D می تواند طول 91 کیلومتر گلبول های سفید خون را افزایش دهد و این خود باعث کاهش میزان استرس و التهاب در بدن فرد مصرف کننده می شود.
افزایش طول اولیگومرهای گلبول سفید خون نشانه ای است از اینکه فرد مورد نظر از لحاظ زیست شناختی سالمتر و جوان تر است




:: بازدید از این مطلب : 1446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 04 دی 1404 | نظرات (0)
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


💬 نظرات کاربران
💬ثبت نام کاربران
💬ورود کاربران